Питання-відповідь

Способи оформлення замовлення:

  1. Менеджером за телефоном  +38 (063) 641-6855 ;
  2. Менеджером з  Viber +38(063)641-6855 ;
  3. Клієнтом самостійно онлайн.

Порядок обробки замовлення:

  1. Менеджер підтверджує наявність товару та дату відправлення та у разі передоплати надсилає по вайбер (смс) реквізити для оплати замовлення;
  2. Відправлення провадиться в день оплати або наступного дня в залежності від завантаженості складу.
  3. Після прибуття посилки до відділення, клієнт отримує повідомлення від Нової пошти про прибуття.

Замовлення надсилаються безпосередньо зі складів імпортерів, які розташовані в Україні. Тому, якщо у Вас є замовлення різних брендів - може бути кілька посилок, доставка по яких може оплачуватись окремо. Про це клієнт повідомляється заздалегідь.

2. Як можна сплатити продукцію?

  • Сплатити продукцію можна післяплатою або здійснивши передоплату.

3. Яка мінімальна сума замовлення?

  • Мінімальна сума замовлення 479 грн.

4. Скільки коштує доставка?

5. Як я можу отримати продукцію?

  • Зазвичай по Україні, та Києву в тому числі, доставка здійснюється Новою поштою на кшталт "Склад-Склад".
    Доставка замовлення до квартири чи офісу здійснюється кур'єром Нової пошти по всіх містах України, в яких така доставка передбачена Новою поштою.

6. Як довго триває замовлення?

  • По Україні Новою поштою зазвичай наступного дня замовлення буде вже у Вас. Доставка у невеликі населені пункти може тривати кілька днів.

7. Де зберігаються препарати, за яких умов?

  • Косметологічні препарати зберігаються безпосередньо на складах постачальників у спеціально обладнаних складах при температурі від 15 до 20 градусів, що є нормою для зберігання косметологічних та лікарських препаратів.

8. Які терміни придатності косметики?

  • Терміни придатності косметики є максимально свіжими, оскільки косметика зберігається безпосередньо на складах постачальників у різних містах України, а не в офлайн магазинах чи салонах.
  • Не допускається, щоб на момент продажу терміни придатності косметики у закритому вигляді закінчувалися раніше, ніж закінчується термін придатності товару у відкритому вигляді. Якщо цього правила не дотримується, така косметика визнається простроченою і не продається в нашому інтернет-магазині.

9. Чому мені ніхто не дзвонить із приводу замовлення?

  • Можливо, Ви додали товари в кошик, але не натиснули кнопку "Підтвердження замовлення". Просто повідомте про це у вайбер +38(063)641-68-55.

10. Не надходить листа з посиланням на відновлення пароля. Що робити?

  • Після надсилання запиту на відновлення пароля, лист із посиланням на відновлення пароля відправляється автоматично відразу ж. Якщо Ви його не бачите, перевірте папку "Спам". Якщо ви не знаєте, що це - просто повідомте про це у вайбер +38(063)641-68-55.

11. Я забув(ла) пароль, при реєстрації вказала неіснуючу або тимчасову адресу електронної пошти і тепер не можу його відновити. що робити?

  • Просто повідомте про це у  Viber +38(063)641-6855  та вкажіть діючу адресу електронної пошти.

12. Скільки часу я маю на оплату замовлення після його оформлення?

  • Після того, як підтверджено наявність та дату відправлення замовлення, товари в замовленні бронюються до кінця поточного дня.

13. Моє замовлення скасовано через те, що не надійшла оплата. Якщо планую сплатити, чи треба мені оформлювати замовлення наново?

  • Оформляти замовлення знову не треба. Достатньо повідомити номер замовлення та ми його актуалізуємо (підтвердимо наявність та повідомимо терміни відправлення).