Питання-відповідь
- Менеджером за телефоном +38 (063) 641-6855 ;
- Менеджером з Viber +38(063)641-6855 ;
- Клієнтом самостійно онлайн.
Порядок обробки замовлення:
- Менеджер підтверджує наявність товару та дату відправлення та у разі передоплати надсилає по вайбер (смс) реквізити для оплати замовлення;
- Відправлення провадиться в день оплати або наступного дня в залежності від завантаженості складу.
- Після прибуття посилки до відділення, клієнт отримує повідомлення від Нової пошти про прибуття.
Замовлення надсилаються безпосередньо зі складів імпортерів, які розташовані в Україні. Тому, якщо у Вас є замовлення різних брендів - може бути кілька посилок, доставка по яких може оплачуватись окремо. Про це клієнт повідомляється заздалегідь.
2. Як можна сплатити продукцію?
- Сплатити продукцію можна післяплатою або здійснивши передоплату.
3. Яка мінімальна сума замовлення?
- Мінімальна сума замовлення 479 грн.
4. Скільки коштує доставка?
- Актуальна інформація знаходиться в розділі Доставка та оплата ;
5. Як я можу отримати продукцію?
- Зазвичай по Україні, та Києву в тому числі, доставка здійснюється Новою поштою на кшталт "Склад-Склад".
Доставка замовлення до квартири чи офісу здійснюється кур'єром Нової пошти по всіх містах України, в яких така доставка передбачена Новою поштою.
6. Як довго триває замовлення?
- По Україні Новою поштою зазвичай наступного дня замовлення буде вже у Вас. Доставка у невеликі населені пункти може тривати кілька днів.
7. Де зберігаються препарати, за яких умов?
- Косметологічні препарати зберігаються безпосередньо на складах постачальників у спеціально обладнаних складах при температурі від 15 до 20 градусів, що є нормою для зберігання косметологічних та лікарських препаратів.
8. Які терміни придатності косметики?
- Терміни придатності косметики є максимально свіжими, оскільки косметика зберігається безпосередньо на складах постачальників у різних містах України, а не в офлайн магазинах чи салонах.
- Не допускається, щоб на момент продажу терміни придатності косметики у закритому вигляді закінчувалися раніше, ніж закінчується термін придатності товару у відкритому вигляді. Якщо цього правила не дотримується, така косметика визнається простроченою і не продається в нашому інтернет-магазині.
9. Чому мені ніхто не дзвонить із приводу замовлення?
- Можливо, Ви додали товари в кошик, але не натиснули кнопку "Підтвердження замовлення". Просто повідомте про це у вайбер +38(063)641-68-55.
10. Не надходить листа з посиланням на відновлення пароля. Що робити?
- Після надсилання запиту на відновлення пароля, лист із посиланням на відновлення пароля відправляється автоматично відразу ж. Якщо Ви його не бачите, перевірте папку "Спам". Якщо ви не знаєте, що це - просто повідомте про це у вайбер +38(063)641-68-55.
11. Я забув(ла) пароль, при реєстрації вказала неіснуючу або тимчасову адресу електронної пошти і тепер не можу його відновити. що робити?
- Просто повідомте про це у Viber +38(063)641-6855 та вкажіть діючу адресу електронної пошти.
12. Скільки часу я маю на оплату замовлення після його оформлення?
- Після того, як підтверджено наявність та дату відправлення замовлення, товари в замовленні бронюються до кінця поточного дня.
13. Моє замовлення скасовано через те, що не надійшла оплата. Якщо планую сплатити, чи треба мені оформлювати замовлення наново?
- Оформляти замовлення знову не треба. Достатньо повідомити номер замовлення та ми його актуалізуємо (підтвердимо наявність та повідомимо терміни відправлення).